Smakelijke actie voor gratis OV

24 augustus 2008

Smakelijke actie voor gratis OV

De SP stond gisteren met een kraam op het Capelse stadscentrum de Koperwiek. Hier werd getrakteerd op SP-tomatentapas, dat zeer goed in de smaak viel bij het winkelende publiek. Tien actieve SP'ers hebben maar liefst 200 handtekeningen opgehaald voor gratis openbaar vervoer voor mensen boven de 65 en kinderen tot 12.

Ingesprek bij SP kraam

"Deze zaterdag hebben we ons wederom ingezet voor gratis openbaar vervoer voor ouderen en kinderen in Capelle aan den IJssel. Dat is namelijk succesvol gebleken in Rotterdam, waar ze overigens met deze proef gestopt zijn. We krijgen heel veel positieve reacties van de mensen. Niet alleen over de actie voor gratis openbaar vervoer, maar ook veel complimenten voor het werk van de SP in de Tweede Kamer." aldus Anneke Bosgieter van de SP Capelle

SP kraam

Eind september zal de SP de handtekeningen aanbieden aan de wethouder. De andere SP afdelingen in de regio zullen ook starten met de actie voor gratis openbaar vervoer. Zodat gratis OV voor 65+ en 12- in de gehele regio wordt ingevoerd.

SP tapas uitdelen