SP kennismakingsavond Krimpen & Nederlek

1 april 2009

SP kennismakingsavond Krimpen & Nederlek

De SP organiseert op donderdag 9 april een kennismakingsavond voor haar leden in Krimpen aan den IJssel en Nederlek. Tot nu toe is de SP niet actief in Krimpen aan den IJssel en Nederlek, het zou goed zijn als hier verandering in komt. Binnenkort zijn er Europese verkiezingen en gaat de SP weer campagne voeren. Uiteraard mag een SP campagne in Krimpen aan den IJssel en Nederlek niet ontbreken. Vanaf januari vallen de leden in Krimpen aan den IJssel en Nederlek niet langer onder verantwoording van de afdeling Rotterdam maar onder Capelle aan den IJssel. Het bestuur van de afdeling Capelle aan den IJssel wil graag de leden in Krimpen en Nederlek gaan ondersteunen.

Datum: Donderdag 9 april
Aanvang: 20.00 uur (zaal open 19.45 uur)
Lokatie: cafe Schippers, Rijsdijk 17, Krimpen aan de Lek

Programma:

- Aanvang en inleiding
- Geschiedenis & ideologie van de SP
- Eisen voor een afdeling
- Pauze
- In werkgroepjes ideeen bedenken om lokaal aan de slag te gaan
- Campagne Europa
- Afsluiting

Alle leden uit Krimpen aan den IJssel en Nederlek zijn welkom. Als u geen lid bent en u wilt toch graag langskomen kan dat alleen als u zich van te voren