SP met kraam op Koninginnemarkt

1 mei 2009

SP met kraam op Koninginnemarkt

De SP afdeling Capelle aan den IJssel was donderdag 30 april op de Koninginnemarkt aanwezig met een kraam. De SP informeerde de mensen over de aankomende verkiezingen voor het Europees parlement door middel van de nieuwe ZO-krant. Deze krant staat geheel in het teken van Europa en de verkiezingen op 4 juni. Daarnaast hebben actieve leden ook veel gesprekken gevoerd met mensen, niet alleen over Europa maar ook over Capelle en landelijke politiek.
Koninginnemarkt Capelle

“Er waren ook mensen geïnteresseerd in de Capelse SP en sommige hebben zich ingeschreven als lid. Ook gaven veel mensen aan het goed te vinden als de SP volgend jaar deelneemt aan de raadsverkiezingen in Capelle.” Aldus organisatie secretaris Anneke Bosgieter
Tomatensoep
In de loop van donderdagmiddag heeft de SP besloten haar campagne activiteiten tot in elk geval na 5 mei stil te leggen. Dit naar aanleiding van de verschrikkelijke gebeurtenis tijdens koninginnendag in Apeldoorn. SP-fractieleider Agnes Kant: “Wij zijn geschokt door de dramatische gebeurtenis in Apeldoorn. Ons medeleven gaat uit naar de slachtoffers en hun familie, en naar alle mensen die hiervan getuige moesten zijn. Wij wensen alle betrokkenen veel sterkte.”

Anneke Bosgieter in gesprek