SP voert campagne bij Koperwiek

18 mei 2009

SP voert campagne bij Koperwiek

De Capelse SP heeft afgelopen zaterdag campagne gevoerd bij winkelcentrum de Koperwiek. De gehele middag waren er SP-leden aanwezig om mensen te informeren over de aankomende verkiezingen. De SP heeft een paar honderd ZO-kranten uitgedeeld. Deze editie van de ZO-krant staat geheel in het teken van de
Europese verkiezingen op 4 juni.

"We merken dat mensen gedesinteresseerd raken voor de komende verkiezingen. Ondanks dat het opkomstpercentage voor Europese verkiezingen in het verleden erg
laag is, willen toch veel mensen zich informeren. De boodschap van de SP is helder: Nederland wil minder Brussel. Samenwerken met andere Europese landen is
goed, maar nu is er sprake van teveel bureaucratie, bestedingsgekte en het is big business. Grote multinationals lobbyen er driftig op los in Brussel en dat
gaat ten koste van de burger en het MKB." aldus afdelingsvoorzitter Jurgen van der Sloot.

De komende weken gaat de SP nog flink campagne voeren in Capelle. Er worden door vrijwilligers 25000 flyers en 5000 ZO-kranten verspreid en we plakken tientallen posters.