Veel Capellenaren ondersteunen "65 blijft 65"

19 augustus 2009

Veel Capellenaren ondersteunen "65 blijft 65"

65 blijft 65 handtekeningactie
Afgelopen zaterdagmiddag hebben leden van de SP Capelle handtekeningen opgehaald voor de actie "65 blijft 65". De SP is deze zomer deze actie gestart om er voor te zorgen dat de AOW leeftijd op 65 blijft. Hiervoor gaat de SP in het hele land handtekeningen ophalen om deze vervolgens aan te bieden aan de regering. Veel mensen in Capelle wilde graag de actie ondersteunen en zetten direct hun handtekening. De regering wil de AOW leeftijd verhogen vanwege de crisis. Maar deze maatregel is ongewenst, onzinnig en onnodig. Ook blijft de AOW betaalbaar ook met de aankomende vergrijzing. Aangezien de groeiende groep 65-plussers zorgen er voor dat de inkomsten uit belastingen over pensioenen fors zullen stijgen.

De komende weken gaat de SP nog regelmatig de straat op om nog meer handtekeningen te verzamelen. Zo zult u de SP ook binnenkort tegenkomen in Schollevaar en Oostgaarde. De SP staat pal voor de AOW-leeftijd van 65 jaar. We kunnen daarbij alle hulp van u gebruiken. Protesteer tegen deze plannen, en teken de petitie op onze speciale actiesite: 65blijft65