SP ook bij u in de buurt

28 januari 2010

SP ook bij u in de buurt

Afgelopen maandag ging de SP op bezoek in de Dansenbuurt in Schollevaar. De actieve leden en de kandidaten van de SP gaan de komende weken alle Capelse buurten bezoeken om de verkiezingskrant persoonlijk te overhandigen. De SP bezoekt ook buiten de verkiezingen de buurten en gaat dan met de mensen in gesprek over hun buurt. In de verkiezingsperiode doet de SP daar een flinke schep bovenop en zijn we meerdere malen per week in de buurten. Een grote kans dat u binnenkort een SP'er aan de deur krijgt.

“De afgelopen twee jaar hebben we al veel Capelse buurten bezocht en met bewoners gesproken over hun buurt. De SP is een partij die ook buiten de verkiezingencampagne actief is in de buurten. Maar in verkiezingstijd gaan we nog vaker de buurten in. Wij gaan voor 3 maart alle buurten bezoeken om onze krant persoonlijk af te geven. De SP wil een nieuwe koers voor een menselijker en socialer Capelle. We leggen onze ideeën en plannen graag uit, daarom gaan we zoveel persoonlijke gesprekken voeren. Ook zijn we benieuwd naar de ideeën van de Capellenaren.” aldus lijsttrekker Jurgen van der Sloot