Maak een politiek uitstapje naar de Tweede Kamer

29 september 2010

Maak een politiek uitstapje naar de Tweede Kamer

Tweede Kamer
Als blijk van waardering voor onze leden en om lokaal en landelijk bij elkaar te brengen krijgen de SP-afdelingen in de regio Rijnmond de gelegenheid om met hun partner of kind(eren) op 12 november 2010 op bezoek te gaan bij de Tweede-Kamerfractie van de SP. Een unieke kans om met eigen ogen de Tweede Kamer te bekijken en met onze Kamerleden en medewerkers in gesprek te gaan.

Leden die mee willen worden met onze eigen SP-touringcar opgehaald op twee plaatsen in de regio. Voor de leden van de afdelingen Dordrecht, Sliedrecht en Gorinchem vertrekt de SP-bus om precies 10.45 uur van het busstation bij het centraal station van Dordrecht. Voor de leden van de overige afdelingen van de regio Rijnmond vertrekt de SP-bus om 11.30 uur van de Horvathweg aan de voorkant van het NS-station Schiedam-centrum.

Tweedekamergebouw

We rijden vervolgens vanaf Schiedam naar Den Haag waar we om 12.15 uur verwacht worden. In Den Haag wordt iedereen ontvangen met een lunch, gevolgd door een rondleiding door de gebouwen van de Kamer. Overal wordt toelichting gegeven door medewerkers van de SP Tweede-Kamerfractie. Na de rondleiding worden de gasten ontvangen door een Kamerlid in een van de commissiezalen. Daar kan men alles vragen over de partij, de Kamerfractie en onze standpunten.

De vertrektijd uit Den Haag is rond 15.30 uur. De aankomsttijd in Schiedam zal rond 16.00 uur zijn en in Dordrecht om 16.30 uur, afhankelijk van de drukte op de weg.

Aanmelden
Aanmelden kan bij Wiel Senden, regiovertegenwoordiger van de SP in Rijnmond en omgeving. Dat kan per

e-mail: wsenden@sp.nl
of telefonisch: 010-461 24 92 of 06-18 51 82 00.

Vermeld bij je aanmelding je lidnummer, naam, adres, telefoonnummer(s) en e-mailadres.