SP vierde partij in Capelle

3 maart 2011

SP vierde partij in Capelle

Banner SP Stemmers bedankt
Gisteren heeft 10,3% van de Capellenaren hun stem gegeven aan de SP. Hiermee is de SP de vierde partij in Capelle. Ten opzichte van de vorige Provinciale Statenverkiezingen heeft de SP verloren in Zuid-Holland. De SP gaat van 8 naar 5 zetels. In vergelijk met de Tweede Kamerverkiezingen is er een lichte stijging.

“Alle SP stemmers dank ik hartelijk voor het vertrouwen in onze Statenfractie. De SP in Capelle heeft de stijgende lijn doorgezet. Met de gemeenteraadsverkiezing haalde we 4,96% voor de Tweede Kamer 9,12% en nu voor de Statenverkiezingen 10,3%. Onze afdeling heeft het vuur uit de schoenen gelopen deze verkiezingen. We hebben 4000 SP-sponzen en kranten uitgedeeld, 20.000 flyers en 5000 laatste dagboekjes. Door de inzet van vele SP-leden hebben we een keurig resultaat geboekt” Aldus SP-fractievoorzitter Jurgen van der Sloot

Heeft u SP gestemd? Wordt dan nu ook lid van de SP. Voor slechts € 5,- per kwartaal bent u al lid van de actiefste en sociaalste partij van Nederland.