Jay Pahladsingh SP-kandidaat voor Europa

9 mei 2014

Jay Pahladsingh SP-kandidaat voor Europa

Jay Pahladsingh uit Capelle aan den IJssel is kandidaat voor het Europees Parlement. Hij staat op plaats 24 op de lijst van SP. Wanneer mensen niets voelen voor een Europese superstaat moeten ze op 22 mei vooral op de SP stemmen aldus Pahladsingh.

‘De SP is voor samenwerken in Europa om bijvoorbeeld afspraken te maken over economische samenwerking en de aanpak van milieuvervuiling. Maar we willen wel zelf de baas blijven over onze zorg, het onderwijs, de pensioenen en de sociale zekerheid. Ook accepteren wij niet dat Brussel onze economie kapot bezuinigt en ons dwingt onze sociale voorzieningen op de schop te nemen’.

Pahladsingh is werkzaam als gezins- en relatietherapeut en woont al ruim 30 jaar in Capelle aan den IJssel en is de laatste jaren actief voor de SP, zowel lokaal in Capelle aan den IJssel als landelijk. Voorheen is hij ook gemeenteraadslid in Capelle geweest en statenlid in Zuid-Holland. ‘Ik hoop de steun te krijgen van veel inwoners uit Capelle aan den IJssel. Mocht ik gekozen worden heeft men een Capelse volksvertegenwoordiger in Brussel zitten. Aldus Jay Pahladsingh.