SP-Kamerlid Sadet Karabulut komt naar Krimpen

24 oktober 2016

SP-Kamerlid Sadet Karabulut komt naar Krimpen

Foto: sp / sp

De SP werkt in Krimpen aan den IJssel aan een lokale afdeling. Om dit te realiseren organiseert de partij vrijdag 28 oktober een openbare avond met Kamerlid Sadet Karabulut. Dit is de kans voor Krimpenaren om kennis te komen maken met de SP.
De avond begint om 19.30 uur in wijkcentrum “Het Palet” aan de Rembrandtlaan 37. Sadet Karabulut zal spreken over verschillende politieke thema's zoals het Nationaal Zorgfonds, meer betaalbare woningen, verhogen van het minimumloon en extra belasting voor miljonairs.

Jay Pahladsingh voorzitter van de SP Capelle legt uit wat de bedoeling is. “De SP behoort al jaren bij de grotere politieke partijen in Nederland. Het hard nodig dat er ook in Krimpen aan den IJssel een lokale SP komt. We willen samen met Krimpenaren aan de slag gaan. Eerst is het van belang dat meer mensen zich aansluiten bij ons. De landelijke SP eist minimaal 50 leden om tot een zelfstandige afdeling te komen. Nu valt Krimpen nog onder de Capelse SP, maar wat ons betreft komt daar snel verandering in.”

De openbare avond met Sadet Karabulut is een eerste echte kennismaking met de SP voor Krimpen. “We gaan van uit dat veel mensen die landelijk al op de SP stemmen ook graag een lokale SP willen in hun gemeente. Deze mensen zijn uiteraard van harte welkom aanstaande vrijdag. We gaan samen werk maken van een socialer Krimpen!” aldus Pahladsingh.