SP Capelle kiest kandidatenlijst en gaat voor links gemeentebestuur

12 oktober 2017

SP Capelle kiest kandidatenlijst en gaat voor links gemeentebestuur

Foto: SP Capelle / SP Capelle

Woensdagavond 11 oktober heeft de ledenvergadering van de SP Capelle aan den IJssel haar kieslijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018 vastgesteld. Huidig afdelingsvoorzitter Jay Pahladsingh is gekozen als lijsttrekker. Op nummer twee staat Willem Vlot, op de derde plek vinden we huidig raadslid Jan Breepoel. Op plek vier staat huidig burgerraadslid Daniel Thenu en Ayse Ozturk heeft de vijfde plek op de kandidatenlijst. Fractievoorzitter Jurgen van der Sloot keert niet terug in de gemeenteraad, maar staat nog wel als lijstduwer op de lijst.

Lijsttrekker Jay Pahladsingh is zeer verheugd met de kandidaten voor de SP. ‘We hebben een goede gevarieerde lijst samengesteld, met kandidaten met verschillende achtergronden. De komende vier jaar kunnen we hier het sociale geluid in de gemeenteraad laten horen.’

De komende maanden gaat de SP werken aan een nieuw verkiezingsprogramma richting de komende verkiezingen. “Na jaren van een voornamelijk rechts en liberaal gemeentebestuur is het tijd voor een nieuw en links elan in ons stadsbestuur. Onze kandidaten zijn er klaar voor. ” aldus Jay Pahladsingh.

1. Jay Pahladsingh
2. Willem Vlot